Monday, April 25, 2011

Khas Untuk Abg Angkat Saya!!!

Asyik sibok jer memanjang sampai lupa birthday orang yang tersayangla pulak... huish.. ape la aku ni... sampai hari lahir orang yang aku sayang aku x ingat... buka2 jer fb terus nampak event rini.. event pa g kalo x birthday abg angkat aku rini la... kesian dia.. macam mana la leh dapat adik angkat macam aku ni??? mungkin aku terlampau sibok kot sampai hari lahir abg aku yang tersayang ni pon boleh lupa... maafkan cik Nisa ya, abg??? hehehe.. aku x leh jadi orang first yang wish birthday dia seperti yang aku mimpikan tu la... salah aku jugak... kerap sangat sibok sampai lupa birthday orang yang tersayang... serius aku cakap aku langsung x ingat yang ari ni birthday abg angkat aku!!! x pe la.. jap g aku minx maaf je la... ermmm... agak2 dia maafkan x??? harap2 dia maafkan... kalo x mcm mana, ya??? wat muka seposen??? huhuhu.. minx maaf dengan merayu-rayu??? wah!!! poyo amatla... x pe la... nnt aku try... prejudis la aku ni... lom pa pe dah mengelabah puyuh... hikhikhik...

Miss Coklat : Happy Birthday, Abg!!! Semoga panjang umor!!!!

No comments: