Thursday, April 28, 2011

Rindunya!!!

Assalamualaikum... salam khamis suma... hehehe.. happy la ari ni... ari ni besday sahabat baek aku la... ala, BFF aku yang aku sayang sangat tu... nk upload gambar dia, tapi dia x bagila... so x lehla aku tunjuk kat hampa gambaq BFF aku tu... besday dia adalah tanggal hari ni Khamis 28/04/2011... Selamat Hari Lahir Sahabatku... uish... dah umur 18 kawan aku ni... hehehe... semalam detik jam12 aku la orang first wish besday kat dia... dulu masa kat sekolah kami dok asrama, jadi kalo kat asrama tu faham2 la... detik pukul 12 suma bangun nk p wish sesapa punya besday... teringat gakla time tu nk wish besday kat kawan sebilik aku... aku ingat g tarikh kami kena denda ramai2... x silap aku 21/06/2010... time tu nk wish besday kat kawan sebilik aku nama dia sazliyna... hehehe... pada sebelah petangnya, aku suruh ayah aku datang hantar kek besday yang telah ditempah khas untok kawan aku ni... heheehe... sementara nk tunggu sebelah malam, kami letak dulu dalam peti sejuk dewan makan asrama... lingkungan pkul10 mlm baqu p ambik n letak dalam almari pakaian aku... uish... nasib baek semut tak bawak rombongan masuk dalam almari baju aku... kalo x, abis gatal2 la... hehehe...ermmm... lpas kul11 kami diwajibkan tutup lampu... wah!!! kamini suma tidorla... ala... tidor2 ayam jer sebenarnya... hehehe... nk tunggu pkul12 punya pasal... detik jam 12 ja, aku p buka almari baju aku n ambik kek di samping kwn2 bilik aku yang len p kejutkan kawan aku iaitu Sazlyina bangun n wish besday... meriah gila time tu... tanpa kami sedari time tu warden wat rondaanla... disebabkan suara kami x leh nk control sebab happy punya pasal, tengah malam tu kami kena denda... dengan muka yang masih berlumuran krim n aising kek, kami sarung jer tudung n turun ke gelnggang tinju yang terletak tengah2 antara asrama putera n puteri... kat situ kami bertujuh berdiri dalam keadaan berbaris... yang bestnyer, ketua warden pon datang untuk menjatuhkan hukuman... wah!!! masa tu air mata dah bertakung kat mata... dalam kepala ni dok pikiaq nk kena buang asrama jer... tapi sebenarnya, kami ni kena rotan sorang 3 rotan... esoknya, kami didenda melakukan kerja amal iaitu bersihkan tandas asrama n bersihkan surau... wah!!! teringinla n balik ke waktu itu... hehehe... tapi la ni... wish pakai sms jerla... sebab x dok asrama dah... hehehe... apa2 pon Selamat Menyambut Kelahiran Yang Ke 18 wat BFF aku..


sahabat untuk selamanya!!!

No comments: