Sunday, April 24, 2011

X Dak Rezeki La...

Assalamualaikum.. korang ingat g x yang aku ada cakap ari Sabtu aku nk p turun bendang?? hehehe.. kelmarin dah pon aku turun bendang.. jumpa segala2 nya... terutama benda yang aku geli n wat meremang bulu roma.. tau x apa benda tu?? hantu?? salah!! ala benda yang badan dia licin2 n berisi tu... apa lagi kalo bukan pacat n adik sedara dia si lintah.. wah!!! menangis aku bila tengok binatang x guna tu melekat kat betis kwan aku.. nsib baik x melekat kat betis aku.. kalo x sehari semalam aku demam rasanya.. ni pun walaupun aku x demam, ada la selesema sikit.. maklumla.. turun bendang matahari tngah atas kepala.. huhuhu.. x cerdik betol.. berbalik kepada cite aku.. punya excited aku bila sampai kat bendang tu kelmarin.. sampai ja.. terus tanggalkan kasut dan turun kat dalam bendang tu.. wah!! abis lekat lumpur tu kat kaki aku.. tapi aku x kisah yang penting dapat rasa nikmat dok kat bendang.. hehehe.. ank2 ikan puyu dok main2 kat kaki membuatkan aku rambang mata.. ank2 ikan je la.. mak n bapak ikan x nampak langsong.. p dating kot kelmarin.. huhuhu.. kalo korang nk tau kelmarin aku ngan kawan aku cuma dapat ikan haruan seekor ja.. walhal, dah dekat 2 jam  kami dok kat bendang tu tau x?? yang dapat banyak pon cuma ank ikan puyu.. huhuhu.. x dapat wat asam pedasla..  x pe la.. nnt aku akan turun g nk carik kemana hilangnya mak n bapak2 ikan tu.. aku dapat nnt, ceapla diorang aku wat masak asam pedasla.. hikhikhik.. =p

Miss Coklat : Kempunan nk makan asam pedas sebab dapat ank ikan jer!!

bapak ikan haruan ni jer la yang dapat.. yang len sumanya ank ikan puyu..

No comments: