Thursday, May 19, 2011

Alamak, masanya hampir tiba...

Isk.. isk.. isk.. aku sedih nii.. tolongla faham.. aku sedih sesangat sekarang ni.. sedih aku x dak sape leh ubati selain-Nya.. ermm.. tinggal bape hari lagi jer kawan aku merangkap BFF aku yang tersayang akan menyambong pengajiannya ke Kolej Risda, Melaka... aku sedih sesangat.. sebab pa??? ermm.. besa la bila orang yang kita sayang x dak kat sisi kita macam ni la.. hidop kita akn sunyi dan suram jer.. macam aku ni, aku dah besa dok kuar jalan2 ngan kawan aku tersayang ni.. bila dia x dak sbb nk p belajar aku jadi macam hilang punca jaa.. lpas ni aku akan terperap ja kat rumah.. x kan kuar p mana2 dah termasok p shopping... aku kalo x dak BFF kat sisi aku ni, alahai.. nk pilih barang masa shopping tu erm.. x dak mood la.. erm.. layan jaa la lagu ni... huhhu...
lirrik jaa.. video x dak.. aku malas nk masokkan video.. layan je laa, ea??



Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Sahabat untuk selamanya...

No comments: