Monday, May 02, 2011

Alamak!!!

sakit kepala aku... tolong aku!!! mau pecah sudah!!! siang tadi makan ais kacang... hehehe...
Alamak!!! kerja bersin jer... selesema menyerang kembali la... sedihnya... bila dah selalu sangat bersin2, faham2 la... jap g gerenti aku sakit kepala n demam balik... aku x faham betol la... kenapa la sekarang ni mudah sangat aku dapat penyakit nii??? dulu susah gila aku nk demam tau x??/ kenapa la sejak akhir2 nii demam jer... makan n minum dah nk kena pantangla... mak aku gerenti halang aku minum air berais... n yang paling x tahan kalo mak aku halang aku makan laksa... dahla laksa tu favourite aku... huhuhu...  kalo x dengar cakap dah kira derhaka la wei... so aku nk kena dengar nasihat la niii... hikhikhik... x mau aku dok lawan2 cakap mak aku niii... x cium bau syurga la wei... tambah2 kan tinggal bape ari je lagi kita nk sambut ari ibu... dah pikiaq ka nk bagi pa kat mak hampa??? aku nii dok pening g tak tau nk bagi paa... nntla kita berkongsi cerita nk beli pa untuk arii ibu nnt... kpala aku dah sakit niii...

No comments: