Sunday, May 08, 2011

Detiknya Hampir Tiba...


Assalamualaikum... jawab salam saya ni tau... kalo x berdosa.... erm... tinggal bape je ari lagi bff saya akan sambong pengajian kat Kolej Risda... 24/05 ni kawan saya tu akn p dagtar n sambong pengajian kat situ... huh... lecehlaa... kawan saya dah nk p belajar... saya ni bila lagilaa... lpas ni msti saya sunyi... kesunyian tanpa kehadiran beliau di sisi saya... maklumla... kitaorang kan bff... so, sepanjang kehidupan kitaorang diabiskan bersama... p shopping sesama, p makan sesama, p jejalan pon sesama... pendek kata, suma benda kami akan wat sesama... suka dan duka kami tempuhi bersama... susah gila nk dapatkan bff macam dia... dalam 1000, percayalah cakap aku hanya sorang ja leh hidup ngan kita sbagai bff di saat suka dan duka kita nii... ssh sangat aku nk berpisah ngan teman baik aku nii... bila2 aku akan masokkan gambar bff aku... dia terlampau istemewa... aku sayang dia macam adik beradik aku sendiri... ermmm... pejam celik2.... dia dah p sambong belajar n tinggalan aku... huhuhu... lpas ni aku jadi kera sumbangla.... coz x kawan n x kuar mana2... dahla x dak orang nk teman aku nk p jalan2 macam dulu la... aku nk kena p sorang2... terasa janggalla... tanpa dia aku rasa kesunyiaan yang lain macam jaa... seolah da something yang telah menghalang n membantutkan masa n aktiviti seharian aku... huhuhu... tapi aku nk kena terima hakikat niii, bukan....


Miss Coklat : Selamat Menjalani Kehidupan Yang Baru Sahabatku....

No comments: