Monday, May 16, 2011

Hatiku Dicuri Pencuri, Pencuri Curi Hatiku, Aku Curi Hati Pencuri, Hati Pencuri Aku Curi...

Salam.. wah panjang kan title entry Cik Nisa kali nii?? ermm... hatiku dicuri pencuri, pencuri curi hatiku, aku curi hati pencuri, hati pencuri aku curi... hahaha... bukan apa... Cik Nisa nk kabarkan berita gembira dan berita sedih mengenai title kat atas tuu... Sekarang ni Cik Nisa tengah frust la.. ngada btol Cik Nisa ni kan?? hahaha.. x derla frust sangat pon la.. hehehe... Cik Nisa da la suka ngan sorang mamat nii... hhehehe... tapi masalhnya, mamat ni dah bagi tau kat Cik Nisa yang dia dah kawinla pulak.. mamat tu dok belajar g tau x.. tu yang Cik Nisa x sangka yang dia dah kawin tuu... tak tau nk cayer ke x.. kalo korang, korang percayer x??? sebenarnya, ssh gak Cik Nisa nk percaya ngan semua nii... tapi Cik Nisa kena la pasrah betol x??? hehehe.. jiwang karatla Cik Nisa ni, kan??? erm... Cik Nisa x cukup sempurna ke kat mata dia??? tertanya-tanya Cik Nisa... kan ke nobody perfect?? huhuhuhuhu.. tak tau laa.. bila dah jadi mcm ni, sikit2 Cik Nisa mulai sedar yang dia bukan jodoh Cik Nisa...


Cik Nisa : Maaf andai terjiwang karat... hehehe..~~~



perfect ke aku ni??

No comments: