Monday, May 02, 2011

Waduhh!!!

Assalamualaikum... hukhukhuk... aku stil x sehatla... tapi luangkan gak masa nk wat entry... sejak akhir2 ni aku cepat sungguh demam... bkan setakat dmm, tapi melarat sampai batuk2 n selesema la... x tau la... perubahan cuaca kot wat aku jadi lagu nii... la ni aku dok sakit tekak la pulak... walaupon dok sakit tekak, aku masih g ambik peluang keemasan semasa ketiadaan mak aku kat rumah untuk p beli ais kacang... hehehe... laporla... bila panas2 kena la makan makanan yang boleh menyejukkan betol x??? hikhihkik... pas ni jgn la aku terkejut kalo demam pulak... uish... menyusahkan la aku niii... tapi tu la hakikatnya bila aku demam.. nk kena control diri la daripada mengambil makanan n minuman yang sejuk n berais... tapi aku x tahan.. last2... curik2 juga macam ari ni la... skrang aku lapaq laksa... ermm... nk kuar esok la nk beli laksa... kompom demam balik... hehehe...
demam!!! kenapa serang aku???
]

No comments: