Saturday, June 04, 2011

Perubahan ke Perlaksanaan??

haii.. terfikir gakla.. aku nii dok tengah wat perubahan ka perlaksanaan ya?? keja asyik nk angin jaa satu badan weii.. angin satu badan pon aku sensorang jaa.. x dak dok libatkan orang lain.. kalo aku x puas hati laa ni, aku hanya akan diamkan diri jaa.. x macam selalu sangat.. keja nk mmbangkang jaa.. tapi mulai saat n detik ini aku lebih suka diamkan diri daripada dok bangkang x tentu pasal.. bukan pa.. kalo kita dok bangkang orang, sat g orang x suka kat kita.. so kita kenala wat perubahan dengan mengambil tindakan untuk berdiam diri daripada bersuara... kalo bersuara kang, takot menyakitkan hati mana2 pihak pulak.. bab perlaksanaan pulak, aku rasa bila kita da wat perubahan, mstilah ada perlaksanaan betol x?? baru la lebih sempurna perubahan tuu betol x?? ish.. aku nii sibok dok tnya betoi ka dak betoi ka dak.. suka hati orangla nk menilai kan? k lah.. sekadar nk lpaskan kebosanan.. bye..



No comments: