Thursday, June 23, 2011

Tak Matang.. Betol Ke???

Alahai.. semenjak dua menjak nii, Cik Nisa suka benor nak gadoh ngan adik Cik Nisa yang bongsu tuu.. dia pulak, dok buat tak tau ja kat Cik Nisa bila Cik Nisa nak gaduh ngan dia.. macam2 Cik Nisa buat untuk kecilkan hati dia n wat dia marah.. tapi tak berjaya la.. sampaila satu ketika.. semalam, mak ayah, aku dan adik bongsu aku tuu dok menonton tv.. besalah.. kalo dalam pukul8 malam, of coz la berita betol dak?? erm.. sesibok tengok berita aku pon lancarkan satu aktiviti untuk menyakitkan hati adik aku..tau tak apa yang aku buat?? erm.. aku lempar baju adik aku yang ada dalam raga kain kat atas katil dia.. biar nampak berselerak.. hahaha.. tapi, dia buat tak tau ja kat aku.. dia p ambik semua baju yang aku lempar tadi bawak mai depan tv.. dia lipat suma baju tu tanpa rasa nk marah pon.. mak ayah aku yang tengok kejadian tuu menggelengkan kepala.. sampaila ayah bersuara.. "Ang ni x matang lagi kot.. try tengok adik ang, ang nk kelahi ngan dia pon dia wat tak tau ja".. erm.. mak aii.. ayah kata aku x matang?? sedis ngat aih.. mak pun tokok tambah gak.. " besar2 pon nak kelahi g?".. huhuhu.. menusuk kalbu..

Cik Nisa : pasai pa dia x mau gadoh2 ngan aku macam dulu ha??

No comments: