Friday, January 06, 2012

06/01/2012

alhamdulillah.. lepas sudah interview hari ni.. suke sangat.. hehehe.. hari ni jugak hari yang paling2 sedih.. i lost my voice.. ubat hospital yang aku ambik minggu lpas langsung tak berkesan.. erm.. alamatnyer besok hari minggu nak g klinik la.. huhuhu.. masalah.. masalah.. masalah.. luse dh nk start kuliah.. kalau terus-terusan demam macam ni macam maner? susah la.. erm.. ape pon aku masih mengharapkan kesungguhan dan iltizam aku untuk dapat 4.00 dalam sem ni.. insyaallah.. aku akan buktikan dengan beriltizam untuk belajar dengan bersungguh-sungguh.. aku nak buktikan kat orang sekeliling aku, aku bleh berjaya macam org len.. jgn pandang sebarangan kat aku.. kesabaran dan keazaman sangat penting untuk aku jadi terbaiiikk.. bak kate abg angkat aku Terbaikk!! satu perkataan yang hanye boleh diungkap apabila kite bersungguh-sungguh dan sudah memperolehi kejayaan tersebut.. wasalam..
Cik Nisa.. sumber inspirasi.. =)

No comments: