Monday, January 09, 2012

Best sangat.. ^_^

Assalamualakum dan selamat malam semuanya.. malam ni best giler.. huh.. ni nisa baru siap ja mandi tau gara-gara berpeluh pas main tadi.. huh.. tadi, main macam2 game.. jap2 badminton, jap2 main galah panjang, jap2 main baling selipar.. wah.. x leh blah betol la ngan keaktifan sy sekarang.. sy pon tak tau kenapa berlakunya perubahan macam ni.. rakan2 semester yang sama part ngan aku pon terkejut pasai keramahan aku ni.. aku mesra ngan sume orang.. ak boleh join main n lepak2 ngan orang2 yang xpernah aku kenal.. wah!! pendek kate aku ni mesra alam la.. =) masuk bakul angkat sendiri la..XD sengal.. hehehe.. aku dh ajak bff aku Ftiyah untuk turut serta tapi xnak la pulak dia.. katanya segan,.. ntah pa pe la dia ni.. xpe.. yang penting aku happy.. petang tadi naik motor ngan akak sem5 g jalan2 kg luar kampus n kawasan kampus.. mmg best giler argh.. besok sedikit bz sbb nk uruskan hal jadual kuliah.. alah, kalau ikut nombor matrik bestla,, group ak msti msh same nnt.. ntahla.. sabar je la,, tunggu jerk besok.. tengah best2 layan perasaan tetiba ingat nk nyanyi lagu kolej kitaorang secara beramai-ramai.. pader follower sy silakan dengar lagu kolej kitaorang ni.. ~~



selamat mendengar.. 

No comments: