Saturday, February 26, 2011

assalamualaikum.. hidup aku sekali lagi dirundum kebimbangan selepas satu demi satu kebimbangan aku hilang.. kali ini aku dirundum kebimbangan tentang keputusan SPM yang bakal keluar x lama lagi.. tidur aku x seindah selalu.. selera makan aku x sebaik dahulu.. hahahaha.. dengar macam aku ni tgh dilamun cinta la pulak..
ish.. jgn salah sangka.. hal ini terjadi sebab result SPM nk keluar.. aku mula terbayangkan wajah pengetua sekolah aku.. x lupa gak, aku turut terbayang wajah guru2 lain yang bakal tanya result aku nnt.. huhuhuhuhu.. nk menangis pun ada sebenarnya.. nk tau x napa aku takut sampai mcm ni sekali? huh.. ada satu peristiwa telah terjadi sebelum aku ambik periksa SPM.. peristiwa ni still menghantui aku walaupun aku dah abis SPM.. pasai peristiwa tu nnt2 la aku cite.. la ni aku dok pening mcm mana aku nk p ambik result kalau aku sendiri lum sedia nak berhadapan dengan guru2 dan teman2 aku.. klau result aku teruk macam mana? kalau aku g ambik result, agk2 aku akn akan terserempak ngan cikgu mana? semua tu menghantui aku sekarang ni.. yang paling aku x nk sangat p ambik result tu adalah... aku x nak terserempak dengan someone yang telah mencetuskan kontroversi dan peristiwa yang x kan aku lupa sampai mati sebelum aku ambik SPM tahun lepas.. dia jugak adalah alasan utama aku dekat mak n ayah aku untuk aku x p ambik result nnt.. aku x nak jmpa dia.. dia la punca utama aku jadi mcm2 masa nk ambik pereksa SPM tahun lepas.. sebab dia gak aku selalu masuk hospital.. sebab dia gak aku sentiasa tension dan takut untuk berhadapan dengan orang luar... peristiwa ni akn aku ceritakan pada masa lain pulak...


No comments: