Thursday, March 24, 2011

akhirnya...

Assalamualaikum.. hari ni sempat la gak aku luangkan masa aku sikit untuk berblog.. ari ni adalah hari aku p ambik result kat sekolah.. ya Allah.. tension gila.. sikit2 rasa2 berdebar-debar tu muncul.. x dapat aku bayangkan bila sampai ja kat perkarangan sekolah, kawan2 aku dah penuh.. ada yang dok berpusu-pusu dah masuk dewan untuk ambik result.. masa tu nervous n  berpeluh-peluh satu badan.. tapi aku tabahkan juga hati aku ni untuk p tgk result aku.. bila sampai ja kat kaunter ambik result tu, tb2 semua kawan2 aku yang dok bercakap-cakap sesama depa terhenti dari perbualan mereka bila nampak ja aku.. lagi la aku nervous bila depa pakat tgk aku mcm tu.. tapi dengan semangat yang berkobar-kobar aku p gak ambik result tu dengan riak wajah yang selamber! cikgu tu just ucap tahniah kat aku.. aku x tgk dah result tu.. lpas dapat ja, aku terus bergegas menuju ke kereta untuk pulang.. huhuhu.. ni la pengalaman aku yang aku tunggu2 selama ni iaitu ambik result..

P/S : jgn tanya aku dapat bape, eh? tapi yang penting aku lulus semua..

No comments: