Thursday, March 31, 2011

Alahai.. nasib-nasib!!

Assalamualaikum.. alhamdulillah.. ari ni dapat gak aku create blog aku walaupun masa x mengizinkan aku untuk create.. hehehe.. hendak seribu daya, x hendak seribu dalih.. hehehe.. lbih kurangla prinsip aku ngan peribahasa tu.. aku ada teringat nk cite tntg something ni.. hari ahad yang lalu, aku ada teori praktikal motorsikal.. hehehe.. aku baru nk dapatkan lesenla.. =) then, masa dalam teori tu kan orang akn tanya kita ni pandai dak bwak motor, kan? dengan muka x bersalah, aku pun g tau la yang aku x pandai bawak motor.. dalam banyak2 orang dalam bilik tu yang mengikuti teori tu, ada 3 orang ja x reti bawak.. antara kami bertiga, aku sorang ja budak melayu yang x tau bawak.. huhuhu.. malu gila aku dibuatnya.. tapi aku wat muka slumber ja.. seolah-olah x dak pa2.. tapi sebenarnya, dalam hati ni dok sumpah seranah dah sbb x dak kwan.. bdk cina dua orang tu asyik sembang antara depa ja dalam loghat cina depa tu.. menta-mentala aku x faham.. dok cakap cina pulak.. nk di jadikan cerita, kami ditinggalkan satu tempat untuk menunggu tenaga pengajar mai.. uish.. tunggu unya tunggu, jarum jam mencecah angka 2.30 petang.. aku ni dengan bengangya p kat kaunter pertanyaan untuk mengadu nasib.. lpas tu.. dalam masa 5minit ja datang la 2 orang mamat mai ajar.. geram tol aku tengok muka diorang ni.. bayangkanla.. orang len yang dah cekap bwak motor dah rehat, tapi kami bertiga masih g dok belajar tengah2 panas tu.. sebenarnya.. aku nk nyatakan rasa  tidak puas hati aku ja.. sebab tu aku tulis cite ni..

P/S : Jangan anggap kelemahan orang lain sebagai bonus untuk diri anda...

No comments: