Monday, March 14, 2011

KENAPA NI??!!

Assalamualaikum... aku tak tau kenapa ari ni aku jadi bengang semacam ja.. kerja aku nk marah orang x tentu pasai ja.. x boleh nk cntrol marah aku dah.. aku ni x dak penyakit panas baran.. tapi tiba2 ja panas baran aku ni muncul dengan tiba2.. terkejut jugakla aku.. kenapa ek aku jadi macam ni?? marah x tentu pasai ja.. selain tu, aku mulai bosan ngan hidup aku.. bosan untuk berfikir dan bosan untuk menjalankan kerja runtin.. kalau dulunya aku rajin bab nk masak, sekarang ni dah jadi sebaliknya la pulak.. kalau dulunya aku suka tengok tv n memuja-muja drama kegemaran aku, kini sepi ja semua tu.. aku x dak minat ke arah 2 lagi dah.. pelik, kan? aku sendiri pun pelik dengan diri aku ni.. penyakit @ petanda apakah ini?? hanya Allah S. W. T yang maha mengetahui apa di sebaliknya...

1 comment:

Prinzcy Syida said...

pms? x pn teenage crisis.