Wednesday, March 16, 2011

Boleh ke Berubah??


Assalamualaikum.. hari ni aku luangkan sedikit masa aku untuk berblog.. kelmarin aku p ambik test komputer.. nk dijadikan cerita, aku x dapat tidur semalaman.. bkn sebab nervous nk ambik test komputer, tapi sebab ada sedikit pertelingkahan antara aku ngan ayah aku pada siangnya.. aku x mintak maaf langsung kat ayah aku atas kesilapan aku.. sambil berbaring.. aku memikirkan tentang perubahan yang berlaku ke atas diri aku.. ala-ala muhasabah diri, aku merenung ke hadapan.. aku terfikir bahawasanya... aku x dapat nk jadi seorang anak yang baik dan menjadi yang terbaik kepada adik beradik aku.. bila bersama mereka.. jiwa aku terasa kosong.. tapi bila x dapat bersama mereka, lagi bertambah kosongnya jiwa aku.. x dapat aku bayangkan apabila suatu hari nnt keluarga aku pergi tinggalkan aku sendiri.. tapi aku x dapat mengubah pendirian yang enggan berusaha untuk berubah.. berubah untuk diri sendiri dan orang lain..

No comments: