Wednesday, April 20, 2011

Betul ke Niiii????

dok merayap-rayap sat tadi tiba2 teringat nk tengok handphone.. tengok2.. dah dekat 10 mesej n 15 panggilan x dijawab.. uish.. tiba2 rasa la seperti orang yang sangat famous.. wah!!! hehehe.. pulun sangat aih aku nii.. hehehe.. apa yang aku dok melalut ni?? ish.. ish.. x patut betol.. hampa mesti dok tertnya-tanya sapa lah yang dok sibuk2 msg n call aku kan?? hampa x payah dok berdalihla.. aku tau hampa nk tau sape dia kan?? mengaku jer la.. x payah dok berselindung.. hehehe.. sebenarnya.. aku dapat panggilan daripada BFF aku.. korang tau x kenapa?? huhuhu.. aku tau.. hampa x jawab pun x pe.. sbb aku tau dah jawapan hampa tu apa.. X TAU.. HANG X CERITA!!! betol x?? hehehe.. sebenarnya BFF aku nk minx mff kat aku sbb dia x dengar nasihat aku ari tu.. ala.. kalo hampa baca entry aku yang lpas2 ada la kisaah dia.. ala.. yang konon2 nk putuskan persahabatan ngan aku sebab X BF dia dulu tu la..
ha.. berbalik kepada cite aku tadi.. dia contact aku sebab nk minx mff n ajak aku kuar makan.. uish.. orang kalo nk memujuk mmg kena blnja mkn ka?? dahla aku ni kembang dah.. nnt bertambah-tambah kembang lagi la aku ni kalo dia ajak mkn.. uish.. bila pikiaq2 balik.. rezeki tu.. makan free.. hehehe.. x payah wak kuar duit.. huhuhu.. ala.. bak kata orang tua2 dulu termasok aku la "Rezeki jangan ditolak, musuh jgn dicari"... hehehe.. so dengan hati yang terbuka aku pun terima tawaran dia nk ajak aku kuar makan sebagai tanda minx mff dia kat aku..


Miss Coklat : Ajak aku sorang.. ermm.. kalo aku minx dia belanja orang kg aku sekali dia sanggup x?? wah!!! orang bagi betis aku nk peha!!! hehehe....

No comments: