Wednesday, April 20, 2011

Salah Faham..

Assalamualaikum.. salam semuanya.. hehehe.. aqi ni aku nk cerita kat hampa yang aku ada masalah besaq.. hampa tau x apa tu masalah besaq?? uish.. besaqnya masalah tu mmg tiada tandingannya.. sampai aku ni nk cerita kat hampa pun x tau kepala punca nk mula cerita.. ha.. ada pon idea aku nk mula daqi mana.. mcm ni.. semalam telah berlakunya pergaduhan antara aku dan adik aku yang sangat dasyat.. hampa tau x pasai pa aku kata dasyat?? kami bergaduh melarat sampai luka2.. wah!! ni dah masalah besar ni.. uish.. hampa x tau.. dalam kejadian malam tadi.. aku dan adik aku telah berndam air mata sampai pagi..huhuhu.. tau kenapa?? sebab luka2 yang kami alami tu la.. kisahnya bermula apabila adik aku masok bilik aku tanpa kebenaran dan telah mengambil pen kesayangan aku.. aku ni cukup pantang bila orang ambik barang aku tanpa kebenaran dan menceroboh bilik aku tanpa mendapatkan izin aku dahulu.. wah!! so.. tangan aku yang sememangnya gatai nk tampar orang telah melekap kat pipi adik bongsu aku tu.. uish.. masa tu aku mmg dah lost control.. sebab tu adik aku balas balik tindakan aku tu dengan menggunakan kuku dia.. calar-balar lengan aku dibuatnya.. hampa mesti tertanya-tanya kenapa sampai tahap tu kami gaduh kan? x dak orang leraikan ke? betol x? hehehe.. sebenarnya.. mak ayah aku x dak kat umah.. sebab tu kami gaduh sampai macam ni sekali.. tapi penyelesaiaannya ialah bila jiran sebelah umah aku yang mendengar kenyaringan jeritan dan kepekikan suara aku yang lunak ni telah berlari datang umah aku nktau apa yang terjadi.. hehehe.. tapi dah terlambat.. adik aku dah lari masuk bilik n nangis2 sebab aku telah mencubitnya hingga keluar kulit n lebam2.. lps suasana kembali tenang,aku baru sedar tentang kesilapan aku.. aku x patut wat mcm tui kat dia.. dia x matang g.. x tau pa2 g.. sepatutnya aku kena bertolak ansur ngan dia bukannya mencederakan dia.. ari ni dia p sekolah dengan kesan2 lebam n bengkak di lengan serta mukanya.. jahatnya aku!!! aku x minx mff pun lagi kat dia.. huhuhu.. kesian dia...

Miss Coklat : Maafkan aku yer sebab wat ko macam tu yer adik?? akk bertindak di luar batasan!!

No comments: