Tuesday, April 19, 2011

Wajah Baru...

Assalamualaikum.. salam ukhuwah sumanya.. ha.. aku dah bersemangat kembali nk create blog ni bila blog aku dah berwajah baru.. hehehe.. kalo x rasa malas jer aku nk create blog sebab blog aku x lawa.. x dak semangat langsung.. la ni blog aku dah pun berwajah bary.. jadi semangat nk berblog aku ni makin bertambah-tambah.. aku rasa hampa x rasa kot perasaan n semangat berkobar-kobar aku nk berblog kot?? sbb aku punya feel len dari yang len.. orang x dapat tumpang feel aku ni.. hehehe.. wah.. aku ni bukan alien tau?? tapi aku ni terlampau prejudis tntg orang.. mungkin sbb ni aku sukar nk wat pilihan dan pengurusan yang baik dalam hidup aku.. ok la.. setakat ni dulu la.. aku create ni pon sbb nk bagi tau wajah baru blog aku yang x sebape ni.. hehehe.. bye..

Miss Coklat : kalo x lawa g hampa g tau la, noh?? x payah dok segan2 meluahkan pendapat..

No comments: