Sunday, April 17, 2011

Bodoh Bangat!!!

Assalamualaikum... kekadang hidup kita ni bukannya bahagia selalu, kan? habaq mai kat aku sapa yang kehidupan seharian yang dia jalani x dak onak n duri.. cepat!! x dak kan? so, semua orang kenala terima hakikat bahawa hidup kita x kan seindah dan seselesa seperti yang kita nk.. contohnya aku sendiqi.. hidup aku ni nak kata selesa ngan x dak masalah tu bohongla.. cuma hidup aku ni x dakla dipamerkan ngan raut wajah yang gembira selalu.. korang tau x knpa aku berpujangga sampai macam ni?? ha.. mestila da sebabnya.. selalunya, aku akan menempuhi hidup seharian aku tanpa rasa stress.. kalo ada stress ckit2 tu.. besala.. aku akan tangani dengan sebaik mungkin.. tapi.. tidak untuk hari ini.. aku terkeliru ngan hidup aku.. seolah-olah berada di awang-awangan gitu.. tau kenapa?? x len x bukan masah aku ngan BFF aku la.. kami ni kamching tau x.. ssh payah, suka duka sentiasa bersama.. bak kata orang tua2.."mati jer yang dapat memisahkan hubngan kitaorang ni".. mati-matian aku tegaskan kat BFF aku tentang syarat aku kat dia kalo dia still nk teruskan hubungan ngan X BF dia dulu.. aku bukan jaleous.. tapi aku x mau peristiwa lama berulang lagi.. dulu masa BFF aku ni "clash" ngan X BF dia.. terok gila kalo hampa nk tau.. melarat smpai nk berhenti blajaq.. sebab tu aku x mau dia terima blik X BF dia tu dalam hidup dia balik.. aku x mau jadi mcmdu lu dah.. aku x kisah dia nk couple ngan sapa.. tapi jgn dengan mamat bodoh n poyo tu.. aku x leh trima.. ssh tau aku pjuk BFF aku tu masa dia 'frust' dulu.. la ni senang2 ja nk sambug balik.. x guna jantan tu.. 'habis madu sepah dibuang' dia dok tukar awek2 ni ingat macamsenang tukar baju, kot?? dan untuk pengetahuan korang, sebabkan jantan ni aku ngan BFF aku x bertegur sapa.. x bertanya kbar mcm selalu.. haprak punya jantan.. aku harap llki2 kat luaq sana janganla dok prmain perasaan pompuan.. korang jgn ingat kami ni kaum yang lemah x dapat nk tuntut kebenaran.. dan kepada kaum hawa, jgnla dok layan jantan mcm ni.. wat hidup hampa tertekan ja..

MISS COKLAT : Sorry coz terlalu Emosi.. Anggapla ni sebagai perkongsian masalah aku ngan korang suma..

No comments: