Thursday, April 14, 2011

X PATUT!!!!

Assalamualaikum.. salam khamis wat semua.. boring sangat ari ni.. so, untuk meluangkan masa boring ni aku pon nk create blogla.. hehehe.. tapi secara kebetulan ada ja cite terbaru dalam hidup aku ni.. contohnya kejadian semalam.. aku ada terima panggilan yang ntah pa pe je.. dimana panggilan ini telah menyusahkan dan membazirkan masa aku ja.. ntah daripada mana panggilan ini dibuat pun aku x tau la sangat pon.. tiba2 telefon n maki aku dengan kata2 kesat.. bikin aku bengang ja.. selepas solat isyak, aku ambik keputusan untuk baca novel yang baru aku beli kat Alor Star sinag tadi.. tapi tiba2 ja aku dapat panggilan daripada orang yang aku langsung x kenal asal usul dia.. tiba2 je marah2 n mengeluarkan kata2 kesat kat aku.. huhuhu.. kalo korang dengar memeng sakit hati gila tau.. korang tau x kenapa dia tiba2 ja call n maki disamping sumpah seranah kat aku?? uish.. x kan korang x leh nk agak kot??? besala kalo perempuan call perempuan kan?? kalo dah sampai sumpah seranah ni faham2 la.. tak kan aku nk g tau g kot hampa g kot?? ada ka patut dia kata aku kacau pakwe dia.. aku kenal pun x pakwe dia tu.. tb2 je sumpah seranah n serang x pakai helmet.. uishhh.. geram gila aku masa tu.. kalo ada asap kat telinga ni mesti akan kelihatan punyala.. =) sakit hati.. lepas dia berhenti sumpah seranah kat aku, aku punb tanyala.. 'ang ni sapa?'... tiba2 jer sumpah seranah orang ni?? lpas aku tanya ja macam tu terus ja dia terdiam.. pelik kan?? pas tu terus putuskan panggilan.. huhuhu.. aku call balik dia tu dia dah off hp.. kesimpulannya aku rasa dia silap orang kot?? hehehe.. tu la.. len kali serbu pakai la helmet.. kan sekarang diri sendiri dah malu..

P/S : jgn serbu x tentu pasai..

No comments: