Tuesday, April 12, 2011

Kurang DiAjar...

Assalamualaikum.. salam Selasa semuanya.. korang mesti terkejut kan dengan tajuk aku punya blog ari ni kan?? bukan apa.. tujuan tajuk tu diletakkan ialah,sempena ngan kejadian yang tragis yang telah berlaku sekarang.. Tragis?? ha'ah.. sangat2 tragis.. korang tau x.. aku ada wat wall post untuk orang bagi komen dan pandangan tentang punca2 remaja ari ni yang gemar bunuh diri bila frust dengan cinta kat fb.. then, nk dijadikan cite abg aku pon turut serta dalam wall tersebut.. tapi abg aku ni besala.. ayat2 dia mmg menyakitkan hati kalo sesapa yang membacanya atau mendengarnya.. jadi kebetulan, ada someone merangkap kawan aku turut serta dalam komen n pandangan tentang yang saya share.. kawan saya tu si H telah memberi komen yang sangat 'pedas' terhadap abg saya.. oleh hal yang demikian... dia telah menghangatkan kemarahan abg saya.. si H tu x tau yang dia tu adalah abg saya.. jadi dia telah menyampaikan 'dakwah' yang sangat menyakitkan hati terhadap abg saya.. huhuhu.. yang saya sedih sangat ialah kenapa diorang gaduh dalam wall saya?? macam mana orang nk komen n bagi pandangan kat wall tu nnt?? huhuhu... sedih sangat.. so, oleh sebab terlalu marah, saya telah ambil keputusan untuk menasihati diorang berdua iaitu abg n kWn saya tu si H.. X TAU LA NK MAKAN NASIHAT X DIORANG BERDUA.. KALO X MKN NASIHAT GAK, X TAU LA SAYA NK WAT PE LAGI..

Miss Coklat : ada orang nk bagi pandangan x???

No comments: