Monday, April 11, 2011

Kenangan Yang Terindah..

Assalamulaikum.. aku baru jer balik dari sekolah lama aku.. hehehe.. kalau korang nk tau, bukan sekolah menengah tau yang aku anggap lama.. tapi sebenarnya sekolah rendah aku dulu.. masa sekolah rendah dulu banyak gakla sekolah yang aku pernah menimba ilmu.. tapi sekolah last sekali masa di peringkat rendah ialah SK Bukit Tembaga.. tadi aku p sekolah untuk pengesahan sijil.. uish.. sampai ja kat pagar sekolah tu, aku tengok dah banyak kelainannya.. so, sebagai langkah untuk tidak buang masa.. aku tanya la guard sekolah yang ada kat situ kedudukan bilik guru.. hehehe.. pengawal keselamatan sekolah tu leh gak tahan handsome dia.. uish.. galak sangat aih aku ni.. hehehe.. x derla.. aku saja ja.. aku muda g la.. nk kejaq cita2 dulu.. k lah.. aku smbung balik cite aku ni.. sampai ja kat pejabat sekolah tu, aku terpegun gila bila tengok perubahan yang mendadak yang ada kat pejabat sekolah aku tu.. uish.. rasa len macam ja.. aku teringat zaman sekolah rendah aku dulu.. aku pon dok berlari-lari macam budak2 sekolah rendah tu gak dulu.. hehehe.. besala zaman kanak2 ribena gitu.. wah.. cun g tu.. hehehe.. pengetua dia pon dah bertukar.. alamak... bukan pengetua la tapi guru besar.. hehehe.. aku ibarat diserang peminat bila ckgu2 yang ajaq aku sekolah rendah dulu mai bertnya khabar.. huhuhu.. ni dah terbalikla.. sepatutnya ank murid tanya kbar ckgu bukannya ckgu bertanya kabar ank murid, kan.. hehehe.. apa2 pun aku puas hati sebab masih ingat rupa2nya ckgu sekolah rendah tu kat aku walaupun dsah bertahun aku tinggalkan sekolah tu..


P/S : cikgu yang aku minat dulu pun tegur aku gak.. ngek..

No comments: