Sunday, April 10, 2011

Cheff Coklat Celup...

Assalamualaikum.. akhirnya, ada gak ruang aku untuk create blog ari ni.. hehehe.. tadi.. aku pagi tadi dapat panggilan daripada teman baik aku yang bernama Miss F******. korang tau x apa tujuan dia telefon aku?? hehehe.. ni yang aku nk bagi tau ni.. dia telefon aku semata-mata nk tau resepi wat 'pajeri rebung'.. aku dengan bangganya telah berkongsi rahsia masakan ni ngan dia.. korang ingat aku x tau masak ke?? hehehe.. korang lum g rasa keenakan makanan2 yang aku masak.. aku lebih selesa untuk memasak masakan kampung daripada western food.. hehehe.. aku ni kampung original punya la.. selepas siap masak, kawan baik aku ni telefon aku untuk memaklumkan tentang keenakan resepi aku tu.. dia kata famili dia puji ngan aku sebab pandai bagi resepi kat ank depa.. hehehe.. apa lagi.. aku yang dah kembang ni.. betambah-tambah kembang lagi la.. hehehe.. kalau ada sapa2 nk tanya resepi kat aku lehla.. hubungi aku k?? ni no hp aku 019-4******.. semoga berjumpa lagi..

No comments: