Saturday, April 09, 2011

Datang x diUndang...


Assalamualaikum.. kehadiran insan yang x diundang dalam hidup seorang gadis yang kian meningkat remaja benar2 merungsingkan.. perbezaan umur yang ketara membuatkan aku sukar untuk menerimanya dalam hidup aku.. maybe aku still young.. sebab tu aku susah untuk menerimanya dalam hidup aku.. umurnya yang sudah menjangkau 28tahun menyebabkan aku sukat menerima dirinya dalam hidup aku.. katanya.. dia memilih aku kerana aku punya ciri2 pilihannya.. waduh.. bikin gawat..ari ni.. aku menerima kiriman bungkusan kain tempua darinya.. aku x pasti apa tujuan pengiriman tersebut.. yer.. aku silap.. aku silap kerana memberi alamat aku kepadanya tanpa memikirkan sebab n akibatnya.. sekarang, dia telah memaklumkan kepada keluarganya tentang aku.. pening aku memikirkan hal ni.. aku hanya menganggap dirinya sebagai abg aku semata-mata.. x lebih dari itu.. sayangnya.. dia x mengerti.. apa perlu aku lakukan untuk menangani masalah ini?? aku masih muda.. terlalu awal untuk berhadapan dengan semua ini.. berikanla. aku kesenangan dan kemudahan untuk menangani masalah ini tanpa perlu menyakitkan hati sesape...

No comments: