Monday, April 04, 2011

Cinta dan Persahabatan


Assalamualaikum.. akhirnya.. sempat la aku create blog ari ni.. hehehe.. klau x bz ja memanjang aku ni.. erm.. aku da something nk cite.. aku ni ada knal nagn sorang maamt ni sjak kitaorang form1 g.. knal2 macam tu ja sebab masa form1 until form3 dia tu dok kelas A. aku pulak dok kelas Agama.. hehehe.. aku ambik Arab Komunikasi.. tapi.. kelas kami sebelah ja.. so, ari2 kami jumpa.. kami ni sama memegang jawatan sebagai pengawas sekolah.. erm.. masa tu aku x bape nk famous lagi la.. so, aku pun mula la dok berjinak-jinak ngan dunia pengacaraan kat sekolah.. hehehe.. bukan nk bangga diri tapi tu adalah hakikatnya apabila aku dah mulai masuk dalam dunia pengacaraan, aku mulai famous kat sekolah tu.. nama aku tersebar luas baik dalam kalangan guru mahupun pelajar2.. naik ja tingkatan4, aku ditempatkan kat kelas Sains.. ditakdirkan, aku dok sekelas ngan mamat ni.. huhuhu.. x sangka betol.. masa tu jugakla.. ditakdirkan, dia menegur aku.. 'dok kelas ni gak ke?? hehehe.. x sangka, kan?' begitula lebih kurang ayat dia.. aku ingat g.. sebab tu la bibit2 yang paling sweet.. =) aku pun pura2 malu.. hehehe.. kena jaga sahamla.. nnt jatuhla.. aku pun hanya menghadiahkan senyuman kat mamat tu.. lama-kelamaan hubungan kami semakin rapat.. aku dok asrama.. jadi banyak masa lapang aku di abiskan kat perpustakaan ja.. jadi ni sebagai bonus untuk aku belajar n menimba lebih banyak ilmu.. pada masa ni gakla.. mamat ni rajin datang bertandang ke perpustakaan untuk turut sertya nk stdy ngan aku.. huish.. masa tu indah belaka... =) bila cuti minggu aku x balik kg.. dia mesti akn datang melawat aku kat asrama sambil membimbit buah tangan.. sweet sangat masa tu.. tapi dia mai sebelah petang dalam pukul5 sebab takut bertembung ngan mak ayah aku.. hehehe.. takut gak dia ni.. tapi aku faham.. sehinggalah form5 kami terpilih dalam lembaga pengawas untuk memegang jawatan sebagai Ketua n Penolong Ketua Pengawas.. dia memegang jawatan tersebut iaitu Ketau Pengawas.. aku ni just assistant dia ja.. disebabkan tugas, hubungan kami selalu ja dingin.. aku selalu naik angin ngan dia sebab dia x jlnkan tanggungjawab dia dengan sebaiknya.. sebab 2 la hubungan kami semakin renggang.. =( sehinggala satu hari.. dia menyatakan sesuatu yang aku x sangka.. iaitu...................... dia nk serius ngan aku................ macam nk pengsan aku dibuatnya... selama ni aku ngan dia hanya teman biasa................... tapi sekarang kenapa jadi teman tapi mesra????? aneh2.... pelik.... namun.... aku x dapat nk terima dia dalam hidup aku.. kami muda g.. so x layak untuk bercakap pasai cinta ni... =(

P/S : Cinta monyt x boleh dilayan.. baik stdy dulu..

No comments: