Sunday, April 03, 2011

kesiannya...

Assalamualaikum.. hari ni aku da baca blog someone ni yang mengisahkan cintanya ditolak.. huhuhu.. kesiannya kat dia.. erm.. maybe lom ada jodoh kot.. sabar la eh?? tapi yang bestnya blog ni dia ni cite x pakai nama dia.. sehinggalah tibanya ari ni dia membongkar siapakah identiti sebenar dalam entry dia tu.. identiti tu x len x bukan dia, sahabat lamanya n gf dia dulu.. uish.. simpati gakla aku kat dia ni.. bkn apa budak perempuan tu tolak cinta dia mentah2 dengan sebab yang x munasabah.. tu pendapat aku la.. erm.. agaknya.. perempuan sekarang ni mmg ditakdirkan untuk bersifat cemburu, kot.. tp kenapa aku x rasa pa2 pon?? hehehehe.. lain orang lain karenahnya, kot.. hehehehe.. minx mff banyak2 kat kaum hawa yang sama spesies ngan aku..


P/S : semoga blogger tu cepat bertemu jodoh dengan gadis pilihannya.. AMINNNN.....

No comments: