Monday, May 30, 2011

budak-budak ni memang nk kena..

sabar je laa.. bila aku sampai umah tadi, Ya Allah, hanya Tuhan ja tau.. anak2 buah aku buat pesta bedak sedunia.. erm.. merah padam jadinya muka aku menahan sabar.. erm.. aku rasa, aku still ada kesabaran lagi.. kalo diikutkan hati yang sakit nii, uish.. ketiga-tiga budak2 tu dah lama makan pelempang aku tau??  ada ke patut depa pakat masok bilik aku melaram bedak aku ngan perfemu aku g.. bedak compact aku pon depa bantai gak.. pakat tempek sorang sikit.. Ya Allah, bagila aku kesabaran nk tahan ngan perangai bebudak ni sepanjang seminggu depa dok umah hambamu ini.. isk.. isk.. isk.. nak nangis pon ada bila tengok bedak dok penuh atas cadar, atas lantai.. huhuhu.. lpas melaram suma tu depa pakat main loncat2 lak atas katil aku.. hhuhu.. penat2 aku tarik cekang2 cadar aku pagi tadi.. selamber dekk je depa wat pesta.. yang kak ipar aku tuu dok sibok mengemas rumah katanya.. x sempat nk tengok.. hai.. punya ramai orang dalam rumah tu, sapa pon x sedar ka bebudak tu berpesta dalam bilik aku?? sabar je laa.. erm.. alang2 dok wat entry ni, aku nak bg tau la yang aku la ni x bape nk aktif sangat dah ngan dunia blogger ni dah.. bukan pa.. idea x dak, masa x dak.. huhu.. harap2 suma fahamla yea??
 Cik Nisa : rasa macam nk meletup ja tadi tau??

No comments: