Wednesday, June 01, 2011

Pelikkan?? Aku Pon X faham..

haii.. baru sempat nk update.. hahha.. harap2 suma yang baca entry kali ni sihat2 selalu ya?? Cik Nisa nk bercerita sesuatu.. bukan nk lps gian tapi nk buat luahan.. erm.. Cik Nisa diketegorikan sebagai seorang Adik yang garang dan tegas dalam kalangan adik beradik.. Cik Nisa diketegorikan sebagai seorang kawan yang sangat tegas dan serius dalam menjalani kehidupan.. erm.. sebenarnya aku nk cite pasai anak2 sedara aku yang masih sayangkan mak sedara yang garang macam aku.. aku ni garang p la tara mana pon, depa still dok love2 aku dok miss2 aku.. kekadang aku x faham.. x berdendam pulak bebudak ni ngan aku yaa?? aku ni cubitla, piat telingala n memacam, g la depa still love aku.. hahaha.. pelikkan?? kalo aku, dah lama berdendam weii.. hahaha.. adakah feeling bebudak x sama ngan dewasa?? >_<


Cik niSA : sudah2 la.. sape nk jadi anak sedara aku, aku persilakan.. .. aku nk piat2 telinga dia.. hahaha..

No comments: