Friday, May 06, 2011

~~~ Padan Ngan Muka Aku!!! ~~~

Salam Barakullah...
hehehehe... padan ngan muka aku bila hampir dilanggar ngan motorsikal sorang mamat yang menyewa kat asrama belakang tempat aku keje... hehehe... tu la... sebabkan aku asyik dok beranganlaa... hikhihkhik... tau x nape la jadi macam tu??? klmarin aku p la sebuah kedai makan untuk beli ayaq teh ais kegemaran aku... hihihi... batuk2 pon aku minum air ais la weii... sebagai ubat yang paling mujarab sanpai x dak suara .... hahahaha.... nk jadikan cite, aku dah la suka usha sorang mamat yang sewa kat belakang nii... nama dia x payah la aku mention kot... hehehe... x nk timbulkan aib kat dia.... x baek timbulkan aib orang lain kan???  hehehehe... ha, berbalik pada cite aku tadi.... masa on the way balik dari kedai aku  beki ayaq tu, mamat yang aku selalu usha tu lalu... pa g.. mata aku nii dok gatal nk usha dia la  sampai la aku terdengar bunyi brek mengejut... terkejut aku dibuatnya... rupa-rupanya, kawan mamat tu hampir ja nk langgar aku weiii.... aku laaa... jalan x tgok.... sampai hampir nk dilanggar dek terlampau khusyuk usha mamat tu... hehehehe... tersipu-sipu aku minx maaf kat kawan dia... uish... bayangkan kalo dia x sempat brek gerenti mati katak aku kat situ... hahahaha...

Miss Coklat : Jangan berangan hingga melalaikan.... kalo x jadi macam aku niii... hampir dilanggar....

No comments: