Thursday, May 05, 2011

~~~ TolongFaham !!! ~~~

Salam Barakullah...
Tolong aku wei... tetiba jee pagi ni suara aku x dak weii.. kehilangan dek kesakitan tekak akuu... huhuhu... aku sedihla... sekarang aku nk cakap kuat2 pon x leh dah... contohnya pagi tadi mak aku dok tanya nk makan pa bekfast pagi nii... aku nii dahla x dak suara nk balas jawapan tuu... tapi mak aku x faham2... x kn la dia x tau ank dia yang selama nii peramah kenape diam tetiba jee... isk... isk... isk... sian aku kan??? herm... mak aku tu dok ulang tanya soalan yang sama sampai aku boring, aku pon p la kat mak akuu untuk bagi jawapan yang aku nk makan kuih pagi nii... lom abis aku cakap dek terlampau pulun nk bagi mak aku dengar pa yang aku cakap, abg, ayah n mak aku sekali join gelakkan aku wei.... apa lagi air mata yang bertakung dari tadi mengalir deras la dek tangkinya sudah pecah... hehehehe... x leh control dah weii... abg aku seap cakap suara aku macam kartun... hukhuk... sbb aku x dak suara ari nii aku pon sabaq jaa memanyak... kalo ikutkan nk je bahaskan.... huhuhu... sekarang ni aku dah jadi gadis paling pendiam... hahaha... padan muka aku!!! isk.. isk. isk...
sedih...

No comments: