Sunday, August 14, 2011

Bencinya.. Tak Suka Laa..

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan semuanya.. alahai.. aku bengang tahap gaban tau tak.. nak tau tak nape?? ha, ni la aku nak bagi tauu nii kat hampa semua.. tadi dalam pukul8.30 malam aku ada wat study group ngan classmate aku kat Kafe.. urm.. masa tu hujan.. nasib baik la x la lebat sangat.. urm.. la ni aku nak cite bukan pasai hujan tuu.. urm.. macam ni citenya.. sampai kat kafe, baru aku ingt brodband tak der.. tak der brodband macam mana nak online.. ngee betul.. sengal jaa rasa.. jadi, dsbbkan hujan, aku pinjam motor budak llki kelas aku la.. dia tuu pon budak Kedah gak..aku pinjam motor dia untuk balik hostel.. kebetulan bff aku Ftiyah pon ikut sama study group tadi.. jadi, aku ajakla dia temankan aku balik hostel.. redah ja hujan membasahi aku dan bff aku.. alahai.. sejuk gilaa.. =( urm.. lpas sampai kat hostel, kitaorang g ambik broadband then berlari-larian balik p ambik motor nak balik g Kafe.. nk continue discussion kami..  Kolej aku yang berbukit n berselekoh ngan jalannya licin malam ni buatkan aku untuk lebih berhati-hati.. jauh gak tuu kolej ngan kafe nii.. sampai kat satu selekoh, ada sebiji motor ni kira aku cakap terus terangla.. sial sangat.. mamat tuu ngan member dia sengaja rapatkan motor dorang hampir terdorong gakla.. sial la dorang.. sampai ja kat Kafe, aku berangin satu badan sbb geram ngat!!!!!!!!!!!! member llki aku siap tanya nape.. aku ni kan kaki mengadu.. aku terus mengadu ngn dia.. alahai.. pada masa yang sama budak2 llki sial tadi muncul ngan muka x bersalah.. aku terus tunjuk orang yang cuba nak sabotaj aku tadi.. pa g.. mula adegan nk gadoh.. alahai.. masa tu, aku rasa bersalah ngat.. sbb aku dorang nak gadoh.. urm, sabar je la.. nasib baik ada orang yang nak tolong leraikan pergaduhan dorang.. tp mmg patut pon dorang sial tu kena belasahla.. cer bayangkan kalau aku ngan bff aku jatuh motor tadi??? macam mana?? dahla kitaorang dalam minggu test untuk habiskan sem1 kitaorang... sengal.. huhuhu... kkalau masok hospital naya la aku.. gerenti mak ayah aku kat kg marah berapi ngan aku.. k la.. nak tidor!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: