Thursday, August 11, 2011

Hari Yang Sangat sIBUK!!!!!

Assalamualaikum.. alamak.. sedaq x sedaq la ni dah pukul2 pagi.. urm.. baru jaa siapkan assigment.. alahai.. laa ni musim dekat nak test.. sekali ngan aku  kena jangkitan dmm test nii.. isk.. isk.. isk.. tidor pon x menentu.. ni dah pukul2 pagi.. sat g pukul4.30 nak sahur pulak.. lpas sahur nk continue wat Tutorial Mathematics Business yang x siap lagi tiga soalan tuu.. alahai.. sbb excited nk siapkan assgment, aku x siapkan tutorial tuu.. ish.. ish.. ish.. pa nak jadila ngan aku sorang.. ngee~~ sengal jaa.. jap g pagi pukul8.30 pagi smpai pkul5 petang nnt, jadual aku padat.. alahai, x rehatla aku.. malam ni pon mesti ada kelas.. huhuhu.. letih la.. sabar je la.. hari ni gak, aku kena berlari-larian p dapatkan t-shirt MHSB, cadar n sbgainya.. alahai.. masa.. kenapa jeles ngat ngan aku??? aku ingat nk p release tension kat taman herbarium kolej bsok.. tapi terbantut pulak sbb da kuliah ganti... urm, gambaq kajian batuan aku tak p cuci g.. next week, nk kena hantor dah.. ngokngek betoi!!! bila la nak siapkan suma ni??? dahla x sempat nk p Alor Gajah.. urm.. Jumaat pon full gak.. kul5 sampai kul7 ada kawad JPAM.. alahai.. sabo je la.. yang penting, ari ni tak dak masa rehat2.. sian badan ngan otak aku sbb x dan nak rilex2.. huhuhu..

No comments: