Saturday, February 11, 2012

Xmau sibuk2..

Assalamualaikum.. apa khabar sume.. hari ni hari Sabtu kan?? alahai.. hampir terlupa la yang hari ni hari Sabtu.. kenapa sampai macam tu?? ha, nisa jadi macam ni sbbnya ialah terlampau sibuk.. bukan nisa nak bagi alasan tp mslahnya memang sibuk sangat.. sibuk sangat2.. sepatutnya, hari ni nisa nk p Datran Pahlawan kt bndar Melaka untuk jumpa ayah.. ayah datang sbb hal keje.. jadi ayah x bape sempatla nk datang kampus nisa untuk jumpe ngn nisa.. jadi nisa nk jumpa ayah la hari ni.. seawal pukul8 pagi tadi ayah call cakap dh sampai kat mlaka.. alahai.. alamak!!!! lupe la.. emm.. petang ni der study group akaun.. malam ni rehsal penuh persembahan teater.. alamak!!! macam mana ni.. lantas terpaksa la minta maaf kat ayah.. huhuhu.. ayah.. ayah.. nabila minta maaf ya sbb xdapat jumpe ayah hari ni.. kalau nabila p nnt takut tak sempat nk balik kampus la.. hurm.. nasib baik ayah faham.. ayah cakap xpela.. nt cuti mid sem nabila balik leh jumpa ayah lagi.. huhuhu.. sediihla.. lama xjumpe ayah.. jap g nk kena siapkan tesk ucapan mc untukm majlis perasmian ngan penutup Hari Akademik.. pas taip nt nak g print.. huhuhu.. petang karang nk study Akaun.. malam karang ada rehsal.. argggghhhhhhhhhhhhhhh... stresssssssss.... persembahan teater 12hb nnt.. huhuhuhu.. nervous nya.. sshla bila pegang watak utama.. oh lalalalalalaalalalala.. tadi abg Izam iaitu abg kedua nisa call.. masa dia call pukul7.30 pg tadi nisa lom bangun lagi la.. letih la.. bayangkanla.. kelmarin sehari suntuk nisa ngan kawan2 bertungkus-lumus siapkan prop untuk teater nnt.. lpas tu.. sblah malam nya kiatorang wat roll call tntg masalh penghuninya.. laps balik roll call smlam, letak2 jer kepala kat bantal huh.. Assalamualikum.. tidor dulu.. huhuhu.. bagun ja pagi g cuci baju.. jemur baju.. letihnya.. k la.. ni nak buat nota pembiakan tumbuhan dulu.. minggu dpan nk test.. huhuhu.. abis test balik kg.. m uahahahaahahahaha.. xsabar sngat2.. miss my family!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! k la.. assalmaualikum...

2 comments:

Uncle Jonni said...

takpe... dah x lama lagi tu... dpt balik kg...

gud luck test...

huhuhuhu

Cik Nisa said...

hehehehe.. mmg dah xlama.. thanks abg jonni.. xpyah nk huhuhu.. nisa hargai abg punya komen ni.. heheheheh