Monday, June 18, 2012

Assalamualikum.. dah lama x update entry saya ni.. sibuk sgt sekarang ni.. lpas abes jage orientasi bz lak ngan jadual kuliahnya.. perasaan aku sekarang ni sedih sangat2 tw x.. ambooooiiii nisa.. nape sedih ni??? awal2 smester lagi dh macam ni.. alahai.. aku nak bagi tw la kan.. aku sedihla bila ramai kawan kos sama ngan aku berhenti belajar.. aku x kesah kalau berhenti sbb gb.. ni berhenti sbb semester ni ssh.. x kurang gak yg berhenti sbb nk keje.. yang paling aku sedih bila si dia nak berhenti dari kolej sbb dapat tawaran belajar kat Kolej Pembantu Perubatan Alor Star.. huhuhu.. aku ni dari utara p selatan.. dia lak dari selatan p utara.. jauh tu.. dia cakap jgn risau.. ader hikmah dia dapat belajar kat Kedah sbb dia kata dia rasa dia dekat ngan aku.. pada aku.. aku x dekatla ngan dia.. aku still rasa jauh.. tw x kenapa?? sbbnyer, aku kat Melaka.. dia kat Kedah.. msti nnt cuti semester aku ngan dia x sama.. dia suruh aku pegang prisip jauh d mata dekat d hati.. boleh ke aku percaya ngan word tu.. nape la aku x kuat untuk berpisah ngan dia.. beratnya nak lpaskan dia pergi.. tapi apa kan dayaku.. dia harapan keluarga..  aku nga dia kan berpisah.. sedihnyer.. ok la nnt aku continue cite g.. nk tido dh.. sok kuliah kul8.30 pagi.. jamu2 la mata korang tgk gambar orintasi intake terbaru ni k.. aslmkm.. selamat malam..'
ni pix fesi2 jer dari Majlis Perwakilan Pelajar (MPP), Majlis Tertinggi Mahasiswa (MTM) dan AJK Surau Uwais Al Qarani..     

















No comments: