Sunday, June 24, 2012

So Sad

Assalamualaikummm... alamak... sedar x sedar kite dah nak jengah ke bulan7 yer.. ape la aku buat kat bulan jun eh?? cepat benor maser berlalu.. n x lama lagi aku ada ujian untuk semester3.. arggghhh.. semester ni laaa semester yang paling buat aku bz.. bz dan bz.. ahahahaha.. mana x bz weii.. kelas baru start da dapat assgment.. pas tu submit keesokannya.. x ke haru aku di buatnya??? dah siap nk pikir pasal nk print g.. aduuuh.. mahal lak print dalam ni... ahahahaha... sabar je laa... tapi alhamdulillah.. setakat ni dah dua bab aku berjaya siapkan dengan jayanya.. ahahahah.. bangga giler aku d buatnyer,, maser untuk siapkan proposal lak la.. proposal MPP g.. proposal untuk kelab g.. ahhhh... leh giler aku d buatnya.. ak nak cite pasal aku sedih laa sebenarnya... aku sedih sgt tw bila si dia dia nak pindh... pindah kenapa
??? dia nak pindh sbb dapat twran belajar kat kolej pembantu perubatan alor star.. arggghhh... tempat aku.. memang r tempat aku.. tapi.. aku stil belajor kat melaka.. dia lak belajar kat kedah,... jauhnya.... x nak berpisah!!!! nape kami d takdirkan jauh.. olalalalalala... sediihhhhh.... =( k la.. sekian sudah.. esok kelas awal.. hukhukhuk.. nite~~~

No comments: