Wednesday, August 29, 2012

Entry Baru.. =)

Assalamualaikum... dah lama aku x update entry terbaru aku.. bukan x nak update tapi siyesly aku bz sgt2.. x dak masa nk mengupdatenyaa.. tambah-tambah aku dah nak dekat final exam dah ni ha.. salam aidilfitri maaf zahir dan batin kepada anda2 semua.. tersa cepat sgt ramdhan pergi meningglkan kita.. lepas  ramdhan, sywal pulak muncul dengan riang rianya.. alhamdulillah.. setelah menghabiskan masa selama seminggu d kg halamanku, aku pulang semula ke bumi Melaka ni.. pulang dengan harapan.. ya.. dengan harapan.. sbb dah nk final.. after final exam aku akan bercuti selama hampir dua bulan.. cuti lebaran x puas pon.. x rasa pape.. tapi aku sgt bersyukur kepadaNya.. =) aku dpat merasa meraya bersama orang2 yang aku sayang.. tahun ni raya aku xdak buat apa2 preparation pon.. baju raya x dk pon.. pakai baju tahun lepas ja.. kuih beli ja.. hihi.. bukan pa.. saampai kg pon hari org buat ketupat dah.. nk tlg pa sgt kan.. badan pon letih sgt2.. hhuhu.. x sempat la nk tlg buat pape.. dalam kesempatan ni nak ucap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir n batin.. =) harap2 raya tahun dapat la kita semua merasa lagi kan.. =) sekian saja.. nk tido dah/..hihi

No comments: