Sunday, September 23, 2012

Happy Birthday Mak

Assalamualaikum semua.. alhamdulilllah dapat jugak ak update entry kali ni.. sibuk je memanjang mana nak sempat aku update entry.. sedar x sedar, aku dah masuk minggu study weeks.. ini bermkna final exam is aroud the corner.. huhuhu.. kejap je mase berlalu.. oke.. hari isnin ni  24/9/2012 aku akan ke Putrajaya untuk Konvoksyen Kolej.. huhu.. hari selasa baru balik.. lepas balik jer dari Putrajaya ak nk kena fokus sefokusnya.. huhu.. maklum la sem ni laa sem yang buat tido ak x cukup.. kalau x tido kul4 atau 5 pagi memang x sah la.. huhu.. tapi alhamdulillah.. sama2 ngan kawan2, x der la aku terasa beban sgt.. hari ni 23/9/2012 ialah birthday my mum.. ouh love u so much mak!!!!!!!!!!!!!! kalau la saat ni aku ada ngan mak, mesti aku akan buat apa ja untuk mak... rinduuunyyyaaaaa.. sabar menghitung hari lagi 3minggu ja lagi.. dulu waktu kecil2, mak ikot ja apa yang aku nak.. huhu.. mai ja besar aku kena usaha sendri.. terkenang waktu kecil2 dulu.. cakap ja nak pa semua dapat.. dulu masa bangku sekolah g.. nk buku, mak beli.. nk kasut baru, mak beli kan.. rinduuu mak... sekarang bila dah besar, berjauhan ngan mak.. berjauhan sbb kena kejar menra gading.. menra gading harapan semua.,. ya harapan semua... tapi yang bestnya bila berjauhan, mak akan rinduuu.. pastu kita kan bertambah manja ngan mak.. itu ini semua mendapat persetujuan mak... hehehe./. segalanya mak.... love u so much mak!!!!!!!!!!!!!!!!!! walaupon kadang2 ada menyakitkan hati mak... =( peristiwa bulan lepas masih segar d ingatan aku.. masa tu mak tacing sgt2 ngan aku... sampai aku balik kg mak hnya cuba memaniskan muka... huhuhu... masa tu sedih sgt.. tapi,,, alhamdulillah... rasa puasa hari tu aku minx maaf kat mak.... aku cium pipi mak... aku minx ampun.. nasib baik mak ampunkan... apa2 pon happy birthday mak!!!!!!!!!!!!!!! love u so much <3

No comments: