Monday, December 24, 2012

Disember 2012

Assalamualaikum.. apa khbar sume? wah.. dah nak hampir akhir tahun kan?? asyik sibuk itu ini, sedar x sedar dah lama aku x update entry terbaru kan.. alahai.. macam2 la aku ni.. aku baru je naik sem ni ha.. baru settle segala urusan pedaftaran segala bagai.. sem ni pointer aku jatuh.. okeh tahniah nisa.. jatuh bukannya sikit2 tau.. jatuh banyak giler.. terkejut mak ayah aku kat kg.. ahahaha.. adehhhh.. suke pulak aku ek.. hurmmm. alhmdulilh wlaupon jatuh bnyak xder la sampai aku rasa down sgt.. yerlaa.. padan la ngan muke ak an.. dah usaha aku setakat tu kena la dapat pon setakt tu jer.. padan muke ko nisa.. yang paling x best semster4 group kuliah dan amali aku dah x sama ngan kwan2 aku.. aduss... dussshhhh.. padan muke... frustnyaa aku.. hurrmmmm...
ok laa.. xnak cakap lagi pasal ni.. now nak tunjuk gambar aku bersama keluarga semasa cuti semster ari tu.. hurmm.. jomk usha kejap.. ishh mals lak nk tunjuk.. adehhhh... pe pon x boleh aku ni kan.. lambt nk upload.. nk dengar lagu sedih jap.. jom layan.. sempena nak abes akhir tahun kan.. huhu.. tak tau g tahun depan kita masih kat atas dunia ni ataupon tidak.. allahualam.. 


No comments: