Sunday, January 13, 2013

Lapar..

Assalamualaikum para pembaca. hehehe.. ala-ala menulis dalam majalah gitu.. ahahaha.. Alhamdulillah, pukul3 petang tadi gerak balik dari Negeri Sembilan ke Melaka.. now!! kat Melaka sudah.. oke.. aku xfaham dengan diri aku hari ni.. nak tau kenapa?? ha, mai sini aku nak kasi tau.. aku pelik ngan diri aku.. hari ni aku lapar je.. walhal, aku dah makan laa.. perut ni asyik minta nak isi ja.. xreti2 kenyang.. nak kata x baca doa makan, aku baca sebelum makan.. perut aku ni mengader sikit hari ni.. aku makan burger.. pastu lapar lagi.. aku makan maggi.. pastu lapar lagi, makan keropok.. lastly minum air.. ha, bnyk x aku makan?? bnyak kan.. aku tak tau la pa nak jadik ngan aku malam ni.. sume benda aku nak makan.. asyik ikot kehendak perut ja.. manjakan sangat perut aku ni.. kalau seminggu aku jadik mcm ni, jawabnya bertambah la kembang aku ni.. bila bertambah kembang mcm2 penyakit boleh singgah kan.. alahai.. sabo jer la.. sekarang perut aku tgh menangis nak makan lagi.. tapi aku buat xtau ja kat dia.. mals aku nak layan dia malam ni.. ahahahaha... aku nak berlaku kejam sikit.. kalau x abis la aku di buatnya... makin gemuk laa..nnt kawan2 kutuk aku sbb badan aku naik.. ahhahaha.. x mau la aku..  buat malu ja kan.. sabar je laa... aku kadang2 terfikir bila la aku nak kurus ni.. nak kurus.. nak kurus.. ahahaha.. meroyan kejap.. ok la.. setakat ni celoteh aku.. sekarang i want to sleep!!! hari ni letih sgt.. esok isnin. kuliah dah bermula... k semua... selamat malam..

No comments: