Wednesday, January 09, 2013

Tegur je..

Assalamualaikum semuanya.. masih enak di awal tahun baru kan?? ok.. kali ni entry aku pasal teguran..  kita sedia maklum yang teguran terbahagi kepada dua iaitu teguran yang positif dan satu lagi ialah teguran yang negatif.. aku ni xtau la salah satu dalam kategori yang mana.. mcm ni.. semalam kat muka buku, ader la mmber aku buat status someting.. tetiba member aku si Q ni entah pape la kan bukan komen berkaitan dengan status tapi, g tanyer sal kuliah.. dia ni dari dulu smpai sekarang x abis2.. xreti nk bezakn waktu nak enjoy n fokus terhadap kuliah.. kalau para blogger rasa apa yang sy story ni salah pada saya, silakan tegur ya.. saya sedia menerima teguran.. ok berbalik kepada story aku tadi.. aku tegur la dia baik2.. aku cakap, kinah.. pe yang ko komen tu xder kena mngena la dengan status mmber kite.. tetiba dia memberontak.. ayat dia.. pehhhh celaka siot.. agaknya orang Melaka memang mcm ni.. mulut tak reti nk tapis langsung.. hurrmm.. aku just tegur mcm tu baik2 lak tu.. tetiba melentig xtentu pasal kan.. aku bengang la jugak.. tapi aku diam ja. mugkin salah aku la.. sorry la kawan.. hurrmm.. sem lepas2 pon mcm ni.. kitaorang g jejalan release tension, happy sume.. tetiba dia cakap.. eh esok kite kelas ader xder eh.. nampak sangat la spoilll mooooddd  kiiittaaaaooraanng!!!! bengang kot... kitaorang jejalan ingat nk lupe kan masalah kuliah tapi dia lak la rinduu kat kuliah... spoilll moooddd kkkaaammmi!!! ok apa yang aku tegur smlam xder la kasar biasa ja.. dia yang melenting lebih2... hurrrrr....

:: kalau salah teguran aku tu para blogger leh la wt teguran, terima kasih.. ::

No comments: