Thursday, May 16, 2013

Malangnyaa..

Assalamalualaikum.. Selamat menyambut Bulan Mei.. arghhh!!! sedar x sedar kn.. x lama lagi dah nak bulan puasa.. ha, dah ganti puasa ke belom?? alahai.. nt ada isu la.. bila nak ganti puasa oleh my mum.. huhuhu.. sbaar je la cik nisa oi..oke berbalik pada topik.. dah bape hari aku x leh jalan sbb kaki  n betis bengkak.. ahaks.. yg bestnya x tau sbb pe.. tetbe jer jadik mcm tu.. bak kata yah.. aku ni pijak busut anai2.. eh yeke?? x kot.. seingat aku x la pulak aku p pijak tang mana2.. hurr.. konfius betul la aku.. hurrmmm.. saba nisa.. sabar..nnt baikla kann.. baik setelah dua malam mengurut.. awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ tpi x pe.. alhmdulillah dah baik pon.. cume kekadng ader la rasa bisa2 sikit2 lagi... dugaanya di bulan mei.. ehem.. huhu.. okey la.. ni jer mukadimahnya.. kang panjang2 x larat lak nak baca kan.. bye2..

No comments: