Tuesday, June 04, 2013

Perpisahan..

bulan Mei hampir ke penghujungnyaa.. Alahmdulillah.. aku masih bernafas di muka bumi Allah ini.. dalam meniti hariku, aku juga tidak terlepas dari mengalami saat perpisahan.. perpisahan yang agak menyakitkan.. perpisahan yang membuatkan aku sangat2 merindui mereka.. Ya Allah besarnya dugaan Mu terhadapku.. Tahukah mereka adalah org yang amat2 aku sayang?? aku tidak mengimpikan kebahagian yang berlanjutan tetapi biarla kebahagian yang aku kecapai buat smentra sehingga aku benar2 puas.. aku tidak mengiginkan perpisahan ini.. perpisahan bukan disebabkan kematian,, tetapi perpisahan akibat terputusnya tali persaudarann.. 


Aku amat merindui anak2 saudara aku.. Adik Najwa dan Syafiq.. love u all so much!! klau Mama korang x buat hal mesti x kan jadik mc  ni kan?? aku sangat berharap agar suatu hari nnt mereka akan pulang menemuiku.. insyaAllah..

No comments: