Saturday, July 30, 2011

Pagi Yang Membosankan Aku..

Assalamualaikum.. alahai.. sejuknya.. Melaka iaitu Kg Ayer Paabas hujan.. hehehe.. ingat nak tidor lagi.. tapi mengenangkan member aku sorang g yang nak balik kg, aku bangunla awl tlg tengok apa2 yang dia tertinggal ka.. erm.. sekarang ingat nak tidor balik sbb tinggal aku sorang ja dalam bilik aku nii.. bilik depan, bilik kanan dan kiri aku juga dah x dak orang.. depa pakat balik kg abih.. Isk.. Isk.. Isk.. sedihnya.. kalaula aku x der kelas semalam, mesti aku juga akan balik kg macam depa semua.. erm.. dok rilex2 ttetiba teringat aku brlonggok assigmnt yang nak kena siapkan.. mak aii.. x leh jadi ni.. aku x leh tidor balik.. Ya Allah, bosannya.. hari ni terperap dalam bilik jaa.. sbb x der orang leh temankan saya makan.... huhuhu.. menu utama juadah bkfast n makan tengahari saya ialah maggie.. ~~~ k la.. nak p siapkan assigmnt.. assalamualaikum..

No comments: