Thursday, April 26, 2012

3 PAPER

Salam.. alhamdulillah.. dah laps tige paper.. esok xder paper.. hari Ahad ngan Isnin ni last paper nisa.. ALhamdulillah.. esok nk p Melaka Central.. nk p beli tiket nak balik kg.. makin terasa kehangatan aku nak balik kampung ni.. malam ni free sikit.. jadik aku ambik kesempatan ni untuk mengemas pape yang patut.. tadi asingkan kertas2 yang tak pakai.. wah!! baru dua sem nisa punya paper dah muat penuh dalam satu kotak.. kadang2 x cayer.. tapi tu la hakikatnya... terperanjat jugak.. bnyak jugak kertas yang nisa guna untuk semester ni.. huh, tadik rase lega la bila dah hantar sekotak berisi kertas nisa kat warden asrama.. nisa minx tlg beliau untuk kitar semula.. Melaka kan mengamalkan konsep bumi hijau,.. jadik, kena la ikot kan.. haahahhahaha.. esok nak p release tension la.. sarat sangat kepala ni.. asyik study jer... makan pon tak tentu.. kadang2 letih jer badan ni.. aku la ni keejap2 leh lelapkan mata.. kejap2 x boleh la.. x faham betul la... so ak sabor je la.. mklumla dmm exam aan??? sabar je la... tapi jgn abgi aku tido sgt.. sat g x ingat dunia la... besa aku tidor sampai deekat maghrib baru bangun.. argggh... mak aku call dh bising2.. ok la nak layan fb dulu.. bosan gak kalau asyik updat entry... =)


No comments: