Tuesday, May 08, 2012

Rindu la

Assalamualaikum.. rindu la.. rindu serindunya bila dah hampir seminggu aku luangkan masa aku kat kampung.. rindu lak kat negeri melaka nu..  bosannya.. xtau nak buat apa.. x lama lagi dh nak balik kolej.. ready for new intake.. bosan sih.. asyik terperap kat umah ja ni.. nak g jalan2 mak ayah lak bz.. bila boleh kuar ni??? fatiyah dah ajak aku ngan sazlyina kuar sama2 before szlyina nak balik Penang.. adoooiii.. malasnya nak kuar sebenarnya,,, berat jer hati ni.. kuar p mana?? huh, kuar p mana g kalau x kuar g jumpe cikgu tersayang.. nak drive tp ayah x bagi.. macam mana ni.. lecehla nak soh ayah hantaq n ambik.. ayah bukan driver aku.. huuurrrrmm... pe nak buat eh??? kalau nak curik kunci kereta ayah boleh x???? erm.. xbaik la pulak.. jadik pape nnt susah la.. abes tu macam manani??? hurrmm.. x payah kuar la.. tunggu maser nak kuar ngan kak syidA nnt je la.. tapi lambat g la.. dh la hujung bulan ni aku nak balik melaka dh.. adoooiii/.. macam mana ni.. em, impian aku untuk punya tudung impian lom tercapai g ni.. tu yang tergedik2 sangat nak kuar tu.. kalau cakap ngan mak macam besa la.. mak akan kata nnt p ngan mak je la.. adooi.. orang nak gak kuar g beli ngan kawan2.. hurrmmm. nape la mak ayah x faham ni???  k la.. sblom melalut lebih panjang, nk stop dulu la.... salamm..

2 comments:

Uncle Jonni said...

hakhakhak... gelabah je... berapa byk mcm mana ni daaaa... huhuhu....

Cik Nisa said...

hukhukhuk.. nak buat macam mana.. sedih r..