Thursday, May 10, 2012

ready..



Assalamualaikum.. bosan la.. hari2 bosan.. lama2 pon naik bosan.. x tau nak buat pa.. duduk salah x duduk salah.. bosan la.. entry kali ni nak cite pasal program 24/5 nnt.. bosan sih.. mak n ayah nak bawak aku p jalan kat Pulau Besar Melaka.. dalam banyak2 lokasi tempat menarik kat Mlaysia ni Melaka gakla mak n ayah pilih ya??? cheq dh bosan dah ngan Melaka tu.. isk.. isk.. isk.. (menagis dalam hati) xpa la .. terima je la.. hurrmm.. sempena birthday aku nnt, famili si fatiyah pon join gak.. alahai.. naseb baik x ajak sekampong an?? macam2 la.. hurrmmm.. walaupon kat Melaka, hati aku stil beria-ria nak p tempat tu.. best kot.. xpayah la aku pk sal perbelanjaan kat sana nt... selama aku dok Melaka, aku kena berjimat-cermat dalam berbelanja.. tapi kalu p ngan keluarga ni.. ehehehehe.. ringan r kepala aku ni.. nak makan mak n ayah ada.. hehehe.. malam ni famili fatiyah dan fatiyah akan mai tidoq umah aku.. apa lagi... aku ngan fatiyah ada rancangan tersendiri la.. nak pk belanja nak shopping.. hukhuhuk.. hehehehe.. sharing is caring kan?? jadik fatiyah kena la sumbang sikit duit tu ngan aku... nnt aku topup2 r sikit.. demi kita an??? hehehe.. dia pon setuju.. urmm.. awal2 g kamera telah pon di charge.. bateri dh penuh.. wlhal lambat g nak p.. ape la  aku ni..tinggal pakaian jer lagi pom di masukkan ke dalam beg.. urmm.. happy2 gak an??? 29/5 nak balik Melaka dh.. alahaiii.. tapi hati ni melonjak-lonjak kegembiraan.. x sabar nak jumpe kawan2 kesayangan sy yang banyak karenah.. =) sorry.. ni kenyataann k??? korang memang banyak karenah... hurm... ok la.. nnt aku sambung cite g.. ader keja nak kena buat.. wasalam.. =)




2 comments:

strawberry caramel said...

wahh..ok lah tu jalan2 dgn family..yg nini ni busy dgn pelbagai jempuan kahwin...bosan gak kadang2..tapi kena pergi gak,sbb kwn yg kahwin lah kata kan..hehe..pe2 pun slamat kembali ke kolej nnti ye...sy cuti lg..hehe

Cik Nisa said...

alaa.. jelesnyer kite.. kak kena balik jadik fesi ni.. hurmm.. thnks a lot k?? nini, selamat berhoneymoon k??? hehehehe